Større pupper

Hver gang jeg skal finne et telefonnummer på gulesider.no/tk, får jeg spørsmålet om jeg ikke kunne tenke meg større pupper. Har du også lagt merke til det? Tilbudet er der hver bidige gang. De andre tilbudene, som ligger under der du taster inn navnet på den du vil ha nummeret til, varierer, men «Større pupper» er konstant.

Nå har jeg klikket på lenken for andre gang i mitt liv, og jada – du kommer til nettsiden for et senter for kosmetisk kirurgi som også tilbyr øyelokksoperasjon, brystløft, panneløft og utstående ører. (Tydeligvis finnes de som synes at ørene deres ikke står nok ut. Hyggelig at det finnes hjelp å få for slikt.)

Jeg kan avsløre at ønsket om større pupper står ganske langt ned på ønskelisten min. Som de fleste andre menn, ønsker jeg heller at de skal være så små som mulig. Men hvordan er det å være kvinne og få spørsmålet om du ikke ønsker deg større pupper hver gang du lurer på et telefonnummer? Det er en underlig kobling. Det er snart så jeg begynner å tenke «større pupper» hver gang det er snakk om telefonnummer.

Men altså: Dette kirurgisenteret tilbyr også brystreduksjon. Hva med å bare variere annonsen litt, slik at det av og til sto «Mindre pupper»? Og med tanke på de andre tilbudene, kan det jo også stå «Høyere panne», «Løftet ansikt», «Opererte øyelokk» og ikke minst «Utstående ører».

Legg igjen en kommentar

