RSS? Twitter API?

rss

Helt siden jeg opprettet en Twitter-konto, har dette vinduet sprettet opp i tide og utide – særlig det siste. Som dere ser, ber det meg om å logge inn «to the area Twitter API» for å oppdatere RSS-en min. Problemet er at jeg ingen steder på Twitter er i stand til å finne dette API-området, og et søk på Google gir meg bare veldig kryptiske resultater. Derfor ville jeg blitt ganske så glad om noen rett og slett kunne fortelle meg hva jeg bør gjøre.

2 kommentarer om “RSS? Twitter API?

  1. Det som skjer er at du har lagt til RSS-feed for twitter-meldingene til deg og de du følger. Denne er passordbeskyttet, og det er ditt (vanlige) brukernavn og passord til Twitter det spørres etter.

    «Twitter API» er (i denne sammenhengen) navnet på de datamaskinene på Twitter som tar seg av ting som RSS.

    Om du har lagt til denne RSS-feeden ved et uhell, og/eller – i likhet med de aller, aller fleste på nettet ikke vet hva RSS er – kan du gå inn i bokmerkene til Safari og se etter bokmerker hvis adressefelt begynner med feed:// i stedet for http://.

    Det er skrevet litt om det hele her, kanskje det hjelper mer enn min kommentar: http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=9719691

Legg igjen en kommentar

