Postkort fra Løkken

postkort

En dag, for ganske mange år siden, sto en fotograf foran dette motivet og tenkte at ja, jamen meg, her har jeg et flott motiv, og knipset. Og fotografen var så fornøyd med dette bildet at hun eller han tok det med til Stjerne Foto i Århus, for dette måtte da være noe å lage postkort av.

Ja, sa de på Stjerne Foto, det er det, dette blir et flott postkort. Og de tok igjen kontakt med Grønborgs Boghandel, som også sa ja, det er sgu’ godt, det trykker vi opp og selger.

Så, etter en stund, ble det satt ut til salgs, og da var det en av mine slektninger på farssiden, uklart hvem, fant det og utbrøt du verden, dette var et kjekt postkort, det må jeg ta med meg hjem. Og nå er det havnet hos meg. Fine postkortet.

2 kommentarer om “Postkort fra Løkken

Legg igjen en kommentar

