Okej, fond da

Når jeg nå, etter utallige oppfordringer, har bestemt meg for å vekke bloggen min til live igjen, så føler jeg at jeg skylder Postbanken å skrive om fondssparing. Den foreløpig siste kommentaren min handlet nemlig om hvor elendig de stakkars sparepengene mine hadde hatt det i Postbankens Folkefond.

Men nå har ting å begynt å skje. Fondet står ikke lenger i minus. Det går i pluss. Jeg taper ikke lenger penger på å spare i fond. Takk og takk, snille Postbanken, all harme er glemt.

Sånn. Så er det å finne noe mer interessant å skrive om til neste post. Som vanlig er mitt optimistiske mål å publisere et nytt innlegg hver tredje dag.

Legg igjen en kommentar

