Påminnelse – og Lomheim på nytt

Egentlig visste jeg det fra før: Det er ikke smart å publisere ting i hui og hast. I aviser skal man heldigvis, ideelt sett, gå noen runder, mens det på en blogg spyles rett ut. Når den som skriver i tillegg har det travelt, så går det fort galt. Som i går: Sylfest Lomheim skrev en interessant kronikk om språket i avisene, og alt jeg gjorde var å henge meg opp i dustete detaljer. Derfor er «Sylfest Lomheim leser aviser» skrevet om. Nå håper jeg den er bedre.

Så langt i bloggens historie har målet vært å legge ut noe hver eneste dag. Tror jeg forandrer det nå, og i stedet sier hver tredje dag. Så blir det kanskje bedre. 

Legg igjen en kommentar

