Hei verden

Her er bloggen min, og den blir forhåpentligvis et skikkelig roteloft av innfall, artikler og bilder. Det er i hvert fall meningen.

10 kommentarer om “Hei verden

  1. For ikke å snakke om roteballbasseng. Men jeg har hverken lysthus eller basseng. Roterom, derimot. Men egentlig: Hva skal jeg da med to? Dette må jeg tydeligvis tenke litt på.

  2. Fantastisk, selv om det bringer såre minner fra barndommen da jeg alltid var for feig til å gå inn i ballrommet mens mamma og pappa handlet på Ikea. På den andre siden er jeg blitt en racer på interiør (om enn uten spenn til å få virkeliggjort det).

Legg igjen en kommentar

